Underbar Morgon

Vaknade vid halv sju av att min fru
var uppe och fodrade våra vildar...

Solen gazzade och det märktes att
det kommer bli ännu en skön dag...

Kvart i åtta gick vi ner till gymet och
gick då förbi frukostmatsalen på
hotellet här mitt emot, där många
sömndruckna och bakfulla satt
och tittade storögt på dessa två
tokar i träningskläder...

Gymet var helt tomt och vi körde
våra pass i egen takt...

Efter träningen så gick vi till
lill Ica för inköp av två grova frallor
och ägg...

Och nu har vi ätit en stärkande frulle på
ballen....
Snart ska vi iväg på stål hingstarna
ut till Strömmis och inhandla mer
Allevo produkter och byxor till mig
så att jag slipper se ut som en
Hipp Hoppare....

Är det någon som behöver jeans så
är det bara att höra av sig....*ASG*

Natten i Umeå har enligt media varit
relativt lugn... Skönt....

Hasta Luego "Weya"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0