Märkliga sovrum & sjukdom på Jobbet...

Mötte upp min hustru på stan idag efter jobbet!
Vi skulle shoppa lite goa Allevo produkter...

De går åt som smör i solsken och man
känner att de faktiskt funkar....

Kom hem och sjönk ner i soffan
Som vanligt "råkade" tv:n slå på sig....

Det var Äntligen hemma som gick
på fyran...

Fastnade för när Lullu Carter skulle
designa 3 st sovrum....

Men hallå........
Ett av sovrummen skulle vara manligt!?
Men det var extremt mycket "lull lull"

Det var iof det i alla 3....
Ska inte ett sovrum vara så rent som möjligt?
Alltså , det ska inte vara en massa saker där...

Man ska väl inte störa hjärnan med en
en massa krim krams......

I sovrummet ska man koppla av....

Idag var det som vanligt full rulle på
jobbet!

Tror det går någon sorts influensa nu...
En vart hemma sen i måndags och min
närmaste kollega gick hem idag då han
kände sig krasslig med feber och förkylning...

Fick en viss skräck, då jag inte vill bli sjuk nu
eller någonsin....

Men det är ju snart helg så då
får man passa på att kurera sig gratis....

Nu ska vi fixa Goa kyckling spett....
Mer om det i Kvällens Tema blogg....

Hasta Luego....".weya"

Dagens tub tillägnar jag min kära svåger Johan...(hans älsklingslåt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0