Måndag är väl Underbart...

Ingen ser väl så mycket fram emot
Måndagar som jag....

Är så kul och komma på jobbet...
Se vilka som kommer och lägga
upp veckan...

Se sina härliga arbetskamrater och
höra om deras helg....

Det är kul att glädjas med andra....

Veckan började med folk borta...
Både semester och sjukdom....

Men det är lugnt...
Vi ordnar underverk på en gång...
Mirakel kan ta lite längre tid...

---------------------------------

Väl hemma efter en arbetsdag så
träffade jag min fru som blivit inringd
på sitt jobb pga sjukdomar där med...

Vi kom på att vi bägge hade ont i ryggen
så vi har nog motionerat för mycket i
helgen som var.....

Igår kväll sent fick jag sms från
min gode vän Bosse i Götet...

Han hade panikartade problem...
Laddningen i hans hår maskin dog...



Ni kan ju gissa om vi skrattde så
vi nästan kissade på oss....



-----------------------


Nu sitter vi skönt och bara insuper lugnet...

Dagens middag blev...


Mexicanska färs spett med Klyftor..

En yoghurt med kålrot och korriander ,chili/choklad...

Grön sallad och vatten....




Hasta Luego "Weya"

Tuben i dag tillägnar jag DIG......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0