Kvällens måltid

Nu är vår kära grill tänd
och man väntar på att den
där perfekta glöden ska infinna sig....



Älskar att grilla och givetvis
att äta det....
Grilla är gott....

Kvällens måltid bestod av:

Sallad sicilliana, Ruccola,oliver,champinjoner
rödlök,tomat.gurka och smulad feta....
Bakad potatis...
200gram chilimarinerad "Rostas"
Honungsmelon
Hummus och Citron klyfta....

 

Det var så in i bomben gott, eller som
De säger i Norrland :
Knu** gott rätt in i mun...

Mätt och belåten ger jag mig ut
i cyber för att se vilka goa vänner
som är online.....

Hasta la vista "where ever you are"

Middagens låt tillägnar jag min svåger Johan (som har samma förkärlek för mat som jag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0