Italiensk Tema& roligt sms

Idag blev Temat Italien...
Vi bestämde att en dag i
veckan så ska vi köra
helt vegetariskt!

Så vad är då mer
klockrent än min
svågers Favorit.......
Nämligen LASGNE....

Jag gick som vanligt
steget längre och gjorde
en "LASAGNE VERTE"

Jag tog bort nöff färsen givetvis...
Istället gjorde jag en tomatsås med
rivna morötter....

Varvade gröna plattor med tomat såsen
och Hör nu... KESO 1.5 % ig....
Tips av min härliga hustru...

Ingen Ost......

Det blev gör gött.....



Så nu är Onsdagar en
Vege dag i vårt hushåll....

-------------------------------------------

Fick ett mess av min frus äldsta son
i helgen....

Skrattade som fasen......

TANKESTÄLLARE

I sverige finns 4 482 000 kvinnor varav
2 801 250 är i samlagsmogen ålder.

Mensen pågår 5 dagar av 30 varvid
2 334 281 sålunda fungerar för sex .

Vid ett snitt ett ligg i veckan sker
333 469 akter om dagen .

Vid en medellängd av 14,4 cm och 75 stötar/gång .
Glider 21,6 meter lem fram o åter .

Totalt 7 202 930 meter/dygn ,
dela detta med 24 och vi får fram att varje timme
är 30 mil kuk på glid i de svenska folkhemmen

Tänk på det min vän,
när du sitter på jobbet och har tråkigt.

Lite totalt roligt onödigt vetande
från "HENKE"

Hasta la vista "Where ever you are"

Kvällens låt går givetvis till Italienarna......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0