Hur tänker du?

Sitter ikväll och ser på humorgalan
"För varenda unge"
Är vi medvetna om hur bra vi alla
har det egentligen?

Jag och min fru har varit världsförldrar
i snart ett år och det är egentligen
inget man märker på vår ekonomi..

Men för det barnet som får vårat
bidrag är det en enorm skillnad...

Det du försakar för dig själv är
egentligen bara tex ett mål på
max och två påsar bilar varje månad...

Visst för alla göra som de vill men
jag kan tycka att det är alla vår
gemensamma sak att se till att
alla barn i världen får samma
chans till ett drägligt liv...

Är du intresserad av att läsa mer
och om hur du kan hjälpa så...
KLICKA HÄR

Stolt världsförälder

hasta la vista "where ever you are"

Kvällens låt tillägnar jag alla barn i världen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0