Att få en resa & och Räliga Troll...

Idag när jag som vanligt gick en sväng
innan den obligatoriska fredags shoppingen...

Kom in i en av Umeås gallerior och
vad fick jag där se?

Jo Flygbolaget Norweigan hade satt
upp en monter....

Läste storögt på vad
de hade att erbjuda.....

Tro det om ni vill....
Men om man bokade sin resa där i montern
online på 60 sek så fick man resan gratis...

Hmmmm undrar om det är möjligt??
Ja kanske för min underbara hustru som
är riktigt snabb på datorn

Ska nog dra in henne där imorgon....



Vem vet... kanske får hon till en liten Tripp....

-----------------------------------------------------------

Nu till en märklig sak....

Att människor alltid ska kopiera andras verk....
Iof så visar ju det bara att de inte kan acceptera
att de själva har gjort fel och se sina egan brister...

Kommer ni ihåg denna?



Nu har den räliga Trollpackan gjort denna....



Och dessutom kopierat min väns blogg och
lagt ut den på sin blogg....

Moget mycket moget.....
På den sidan är det bara FUL SPEL som gäller....
Tråkigt mycket tråkigt.....

Hasta Luego..."Weya"

Kvällens låt tillägnar packan.....


Kommentarer
Postat av: BosseA

Kan vi inte ge henne en länk till din blogg....så hon och dom andra i klanen kan se det här oxå? Vi nmåste ju ge dom en chans att få veta ALLT som händer....L

2009-05-08 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0