Värmen fortsätter....

Nu är det Söndag morgon och
man sitter här med fm kaffet och njuter....

Frullen intog vi tidigt på en
underbar fantastisk balkong....

Min Hustru ska idag jobba en
sväng sedan ska det ske....

Vi ska åka och BADA.......
Ja ni läste rätt....

Det ska bli så härligt...
Vi ska besöka UME Lagun.....

Igår Lördag då hände det
grejjor i Umeå....

Vi invaderades av 10 000 Raggare
eller Bil entusiaster som det heter...
1100 Ekipage....

Det var det årliga Wheels Nat....
Stan var full av bilar som Cruisade...
Rätt fräckt att se....

Min kompis Bosse Makrillstryparen från
Götlaborg var på sin första utlandsresa i år....

Han var i Skånes skärgård....
Nämligen på Ön Ven....

Här kommer lite semester bilder
direkt från hans mobil....


Charterbåten från HBG....


Givetvis är Media där ute....


Långa stränder....


Pitoreska små fiskeläge....


Vackra vyeer.....I solnedgång.....

Tacka för detta lilla Rese reportage Bosse.....

På Tal om Solnedgång.....
Får ofta frågan om detta med när Solen går ned i Umeå....
Som svar på detta så säger jag Aldrig på Sommaren...


Ume natt från vår balkong....

Nu börjar denna dag att så sakta dra igång....
Vi hörs ikväll med info från badandet...

Hasta Luego "Weya"


Kommentarer
Postat av: Bosse och Pira

Jag gkömde att tillägga att jag faktiskt badade igår oxå!

Kallt som fan var det. Det är inte ofta jag känner att det värker i kroppen av kyla, men igår var vattnet verkligen kallt.

Även min lilla gumma var i vattnet och njöt(?)



Puss och kram på farbror från farbror L

2009-06-28 @ 11:21:36
Postat av: Bosse och Pira

Glömde att nämna att vi har bestämt att vi 4 ska tälta ute på i Ven, när ni kommer ner. Så det är bara att ändra i era semterster planeringar...Tjohoo!!



/The one and only

2009-06-28 @ 11:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0