Tisdag...Mer värme....

Idag var det en bra dag....
På exact alla sätt...

Vaknar numera alltid
utvilad och pigg....

Jag observerar mycket i
min vardag...

Märker när mäniskor försöker köra
med andra mäniskor....

Ser när de själva inte orkar utan
lägger över det på andra för att
själv slippa...

På tex en arbetsplats ska det inte finnas
små chefer...Det finns de som ÄR chefer
och ansvariga....

Nog om det.....

Snubblade över ett ordspråk idag och
jag kom att tänka på en vän till oss...

" Om du tror att ingen bryr sig om dig....
  Hoppa över ett par amorteringar så 
  så märker du ganska snart att du inte
  är glömd"

Nu väntar snart sängen med min älskade hustru
katter och ev komisarie Barnaby....

Hasta Luego "Weya"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0