Synd om mig .....

Idag var jag hos tandknackaren...
Är väl inte stormförtjust att gå dit...

Men det ska ju göras....

åkte dit med buss idag och
den var ju självklart försenad...

Med andan i halsen så hamnade
man i stolen fick en spruta i
käken och inväntade känslan av
att svullna upp...

Idag skulle jag göra en "ROTFYLLNING"
Usch huga tvi.....

Efter en stund så spände hon upp
ett "Typ paraply" i munnen på mig
för att jag inte skulle få det starka
rengöringsmedlet i munnen...

Låg där upplagd och uppsvälld
bedövad och klar...

TRODDE JAG.....

Min underbara tandläkare började
gå ner i rot kanalerna med sina
fina små filar....

Det kändes och jag märkte att
bedövningen inte tog alls....
smärtan var outhärdlig , men jag
sa naturligtvis inget....

första kanalen gick bra och hon sa
att nu är det bara två kvar....
Jag kände hur fasan inom mig växte..

Min tandläkare fortsatte och jag ville skrika
men det gick ju inte...
Jag tänkte att jag uthärdar....

Plötsligt stannade min tandläkare upp
och sa att jag ser att det gör ONT...
Tårarna rann ner för mina kinder sa hon....

Jag kände mig ensammast i hela världen
och det var jätte synd om mig...

Men vi gjorde klart och Hon kunde inte
förstå hur jag kunde klara av så hög smärta..

När jag var klar så skyndade jag mig att ringa
min härliga hustru för att få lite ömkan...

kändes skönt....

Bilden nedan illustrerar min eftermiddag...



Hasta Luego "Weya"

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja jävlars vad synd det är om dig. Men jag vet att det är jobbigt att gå till tandläkaren när man inte tycker om det.

2009-06-05 @ 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0