Söndag...Nu börjar Sommaren...

Vaknade i morse av "Kvitter från min Fru
och kvitter från fåglarna"

Solen sken och vi åt som vanligt en
härlig Frulle....

Min hustru drog iväg och jobbade fram
emot lunch...
Och jag var villrådig på vad jag skulle
sysselsätta mig med idag?

Det var inte så svårt...
Jag gjorde bort all stryktvätt...

Tog sen en runda ner och shoppade lite
inför kvällensmiddag...

Efter hennes jobb så tränade vi
som man sig bör på en Söndag...

Efter en skön dusch så satte vi fart
med middagen...



Grillad tonfisk, scallop sparris grillade grönsaker och sallad...

Bosse skickade även han två bilder
från hans kära Götlaborg....



Göta Älv...



Älvan i Götet....

Kanske dax att lägga in en bild på en
Lukas Light... "Den med mindre fett" Ni vet...*ASG*



Ja nog om det...

Nu är det kväll här och solen lyser hela natten lång...
Vi ska snart krypa till kojs med någon italienare på
ettan kanske...

Hasta Luego "Weya"

Kvällens låt går ju givetvis till min underbara hustru...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0