Söndag & Weeds

Under hela em idag så
har vi bara kollat på WEEDS...

Vi har gått igenom hela säsong 3
Kanon serie...

Ibland är det skönt att bara göra
ingenting.....

---------------

En mycket god vän till
mig tröttnade på att alla
så kallade Communitys
ska ha betalt för att man ska vara med
och kunna ha kul...
Så han skapade ett eget...

Kanon bra jobbat Bosse...

-----------------

Nu är det snart Dax för
en ny vecka och semestern
närmar sig....

Vi ska snart hoppa ner
i "loppelådan"
Jag min fru och Sopranos...

Hasta Luego "Weya"

Kvällens musik är till alla goa glada vänner


Kommentarer
Postat av: BosseA

Sant...varför ska allt kosta en massa pengar? Mitt är gratis L

2009-06-15 @ 18:11:01
URL: http://www,frispel.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0