Peak&Performance Och en glad hustru

Idag var det även en rolig dag
på många sätt...
Solen sken när man trampade till
jobbet och det regnade då man skulle hem...

Fortfarande sjukdomar på jobbet
men det funkar ändå...
B var tillbaka från sin turne så
det behagliga lugnet la sig igen...

Fick gå till min hustrus jobb
med kläder då de skulle ha en prov middag
med en av sin leverantörer...

Talade med hennes chef och tillika ägare
om ditt och datt , även om de  produkter som
de skulle avsmaka...

Verkar vara kanon grejjer...

På väg hem så såg jag att Peak&Performance åter
öppnat i stan och hade en sorts invigning...
Jag tittade in för att kolla...

Men tydligen var jag ingen bra blivande kund...
Personalen var "Fnäsig" och visade mig inte så
mycket som en blick att hjälpa mig....

De var mer intresserade av sina vänner som de
frataniserade med och drack skumpa med...

Jag fick inte heller någon påse med info
då jag valde att lämna butiken....

En vän till en av peronalen fick 6 påsar...

Kanske är inte mina pengar värda lika mycket som
andras... Att inte få en provpåse , det struntar jag i
men att bli totalt förbisedd gör mig lite irriterad...

Jag lovar härmed att jag ska aldrig köpa så mycket som
en strumpa i denna butik..NEVER .....

Denna butiks personal är skräp och åter skräp, för är det
något man aldrig får göra skillnad på så är det kunder..ENOUGH

Nu är det kväll och min lilla ängel är hemma igen...
Mätt och lite små rund under tofflorna...*asg*

Man är ny duschad och ska i hönsboet med frugan
och givetvis Wallander....

Hasta Luego "Weya"

Kvällens låt tillängnas P&K s personal Umeås Sturplan (Tror de)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0