Regn & Åter regn...

Visst är vi lyckligt lottade som
har allt?

Vi har Regn....
Vi har Sol....
Vi har Vinter....
Vi har Höst...
Vi har Vår....

Vi har möjlighet att
få uppleva allt inom väder...

Det finns de som bara har
det ena och inte det andra.....

Tänk så bra vi har det....

Jag verkligen älskar Norrland
med alla dess möjligheter....

Så varför se problem när
man kan se möjligheter istället...

Min Chef diskuterade med mig
angående en sak på jobbet häromdagen...

Hon sa att "Prova att göra på detta viset"
och se om det blir någon förändring?

Jag provade och det fungerade....
Tänk så mycket små  saker kan
förändra saker som man retat sig på...

Så idag har jag bestämt mig att inte
mer se problem utan bara se möjligheter
i allt som man upplever....

Tack för en bra dag....

Hasta Luego "Weya"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0