En hel Nation

Firar idag att jag fyller år....
"TheFourthofJuly" är en
magisk dag för många...

Så även för mig....
Idag är det min födelse dag
och den enda dagen då jag
får bestämma.... *ASG*

Vaknade imorse av att min
härliga hustru kom in med ljus
och flaggan i topp...

En shake och paketer...
Förvånad så kom jag till
ett vaket stadie...

Man har ju glömt då man
vaknar att man fyller år....

Jag hade ju redan fått mitt
träningskort i present , så
 jag var ju lite förvånad...

Min fru tänker verkligen till...
Hon har märkt att jag alltid har 
en mängd saker i fickorna...

Därför köpte hon en herrväska
"BjörnBorg" i skinn...

Hon har även koll på att min
"Aqua di Gio" var på upphällningen...
Så presenterna var riktigt fina och
välkomna....



Nu är det dax att ta "Gubbåldern " på allvar..*ASG*

Vi har precis varit nere och tränat och nu avnjutit
en frukost som innehöll allt gott...

Idag ska vi fika ute och sen ränna lite
i affärerna...

Vi kommer även att eventuellt gå på
bio och restaurang om vi känner för det...

Sa jag att vi även var i tidningen igår....
smygfotade av fotografen....



Nu återgår vi till firandet ihop med hela USA....

Hasta Luego "Weya"


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0