Tandläkare och otäcka Troll AZ....

Usch vad jag hatar att gå till tandis...
Själva tandläkaren är kanon bra , men det är
känslan och sakerna där som gör att jag känner
ett sånt obehag!

Usch Tvii... Var där idag och det var inte alls roligt!
Det är synd om mig ikväll!

Det värsta är att jag ska ju dit igen! USCH!
Men ett måste för mitt brilljanta leende...

Nu till något annat!

Kan man avsky en person man aldrig träffat?
En person som man avskyr mycket och mest
bara pga personens aggerande på en nät
community!

Ja jag kan och jag gör det!
Var med på ett community för en tid sedan.
Ett lovande community tyckte jag i början,
men sakta märkte man hur allt förändrades!



(alla vettiga personer bör ha denna bild på sin sida)


Varför har alla communitys intriger och makt
skapande! Är det människans hunger efter
makt över alla och nyfikenhet?

Såga snabbt att en viss person var mer än
vad den utgav sig för!
En ägare som lydigt gick i koppel!
En ägare som jag trodde var min vän , men
som LJÖG mig rakt i ansiktet när jag ställde frågor!

Det surrade en massa rykten på den sidan
som sedan visade sig vara fel!

Den som spred ryktena och var min vän
var den som gjorde sakerna som en
annan var beskylld för!

Hemsk sida och hemska personer... USCH

Ja idag blev det en tråkig blogg , men även sådana
finns och ser nätets ljus....

Hasta la vista "where ever you are"

Kvällens låt tillägnar jag er på communityt "Tvi på er"




Kommentarer
Postat av: Vicky

Håller tummarna för er med viktminskningen!!!

Min dietist har satt mig på en 1600 kalori diet men det går bra.Ethan och jag har just tittat på Singing Bee och haft frukost, hoppas att allt är väl. Krama systra mi..Kramar Vicky

2009-04-24 @ 18:07:30
Postat av: susanne

ASG--fan vad jag mår bra..

Hörru nu glömmer ni inte att vinka till mig då ni e i stan../Susanne!

2009-04-24 @ 21:38:13
URL: http://xanti.blogg.se/
Postat av: susanne

http://firestormedatentrecard.com/trolls/internet-troll-personality-disorder/



du MÅSTE kika på denna åxå..

2009-04-24 @ 22:06:53
URL: http://xanti.blogg.se/
Postat av: Big sis

Men systra då! Ska du med svälta asg

Puss på dig och jag ringer på måndag då jag är ledig.

2009-04-24 @ 23:47:24
URL: http://pointme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0