Ny Telefon...Ny Blogg...

Efter att ha börjat dagen med att Jobba en sväng, så kom min underbara fru och mötte mig på sin cykel!
Solen strålade och man kände värmen som sakta värmde....
Vi åker förbi mitt jobb sa min fru , och köper varsen sallad och åker ner på Kajen och lunchar!

Vi cyklade dit och åkte sedan ner  på Kajen och hade en underbar picknik!
Vi pratade om påsk helgen som varit, njöt av både mat och sol...

Till saken hör att jag har börjat återge mitt livs historia om då jag var i Legionen i en annan blogg
Och nu fallit för det här med att bygga bloggar och konstruera....

Jag frågade min hustru snällt om jag kunde få frlänga mitt mobil abonnemang och  då även
få ut en ny telefon med en kanon kamera i....

Snäll och fantastisk och underbart go som hon är så sa hon JA......
Jag fick en Nokia med 5 megapixel som funkar kanon....

Hon gillar att jag andvänder min konstruktiva sida på att skriva och inte på att göra ingenting....
                                       .

Först ut blir ju vår lilla Linslus "Tuttan".... Hon är precis överallt!!
Jag kan ju garanterat att i denna bloggen kommer Jag återge mycket av min vardag och av mina
Funderingar och reflektioner, givetvis med massa foton...

Nu har vi precis ätit skånsk "tapas" blandat med Norrländska delikatesser...
Duschen kommer och sen blir det soffmys med Tv...

"Jag ÄLSKAR min hustru och vårat liv TILLSAMMANS"

Hasta la vista... Vi ses i morrn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0