Ny Härlig Dag...

Nu är våren på gång häruppe...
Vaknade 02:25 inatt och trodde att jag försovit mig!!
Det var ljust ute, förvirrad gick jag och la mig igen.

Gick upp i vanlig tid fixade och donade med det
sedvanliga! Mina morgon rutiner är ett måste!

Drog iväg på min cykel för nu ska det cyklas igen
när snön är borta!

Igår cyklade vi ju mer än en mil och jag kan lova er
att det kändes i morse i rumpan...

På jobbet var allt som vanligt och det är alltid
lika roligt att åka till jobbet!

Min älskling ringde då hon vaknat och sa att hon
skulle få iodning på balkongen då solen sken
för första gången på länge!(kändes det som)

Hon har varit jätte duktig och fixat med allt...
Oljat in möblerna och rensat blomlådor!

När jag skule till att sluta för dagen så kom
den underbara och mötte mig!

Vi åkte inom ÖB och shoppade lite basvaror!
Öb är kanon på vissa saker!

På  vägen hem så stannade vi till på Preem
för att köpa snus och där tog vi även en fika!

Så min fru bjöd mig på gofika ute i det fria...



Vi cyklade vidare mot en större blomster affär
för att inhandla "penseer" Men de kommer
ej förrän på Torsdag!

Väl hemma kollade jag in det jobb som
min fru fixat med och jag kan lungt säga att
det är en äkta hantverkare jag är gift med!

Kvällens middag blev lite grekiskt!
Kyckling grillspett marinerade i soja,
Tatziki grönsaker ris och feta ost!



Mumsfillibabba vat det....
Nu är det nätet och soffan som gäller
en stund!

Sen duschen och Tvn...

Hasta la vista "where ever you are"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0