Nu är det snart DAX...

Solen sken idag med från en klarblå
himmel så vacker....

Jobbet gick som en dans idag me..
Nu är man ledig i dagarna tre...
Skönt ska det ble...
(Det rimmade*asg*)

Sakta ser man att årets första happening
börjar så sakta närma sig...

"NORDIC ROCK"

WHITESNAKE
Gör sin enda Sverige spelning i just

Umeå...

30/5 då smäller det på kajen....



Tog en sväng idag ner på vår kära kaj...
Ljuset där idag var fantastiskt...



Eller vad säger ni?



Imorgon så blir det bara egen omsorg....
Lång cykel och promenad med min kärlek...
Grilla på Balkongen...
Mys med Andra ord....

Undrar om vi ev får besök i helgen av
någon av min frus pojkar med flickvänner...
Eller varför inte båda?

Ja det ger sig.....

Hasta la vista "where ever you are"

Kvällens låt tillägnar jag ....

Min Hustru..
Henke...
Ante...
Marie...
Emmy...

Ni är för GOA allihopa...



Kommentarer
Postat av: M

Ojoj, en låt, så fint!

Haha dom är ju verkligen fulsnygga.

Men jag tror jag är cool nog att göra dom

coola :D

Ha de så bra ikväll!

2009-04-30 @ 22:48:10
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0