Norrland Umeå Våren

Idag sken Solen när jag vaknade...
I Norrland växlar vädret snabbt!

Jobbet var lika kul som vanligt och dagen gick
kanon fort....

När jag kom hem så fixade jag och trixade med
kvällens måltid...

Idag blev det Bakpotatis, köttfärsröra och salladstallrik...
Fixade iordning detta för att sen gå och möta
min Hustru på hennes jobb...

La märke till att våren kommit på allvar



Paradgatan där vi bo...



Tänkte på hur fort allt ändras i norrland...
Två veckor sen vinter och nu bygger krogarna sina uteserveringar...

Först ut är Olearys



Sen Invito...



Och berömda TC...



Vid fontänen på Renmarkstorget har
någon redan satt skorna....



Ja våren är på gång, vintern har lämnat oss...
Umeå börjar åter leva , midnatssolen kommer närmre...

Livet är fantastiskt....

Hasta la vista "where ever you are"

Kvällens låt tillägnar jag sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0