Fredag igen...

Så skönt det är att det är fredag igen!
Man känner glädjen i kroppen hela efter middagen!

Visst älskar jag mitt jobb, men att känna helgen komma
är fantastiskt underbart!
Min hustru har gjort ett fantastiskt jobb här hemma , och
visst ska hon Jobba i helgen men det är ok!

Jag är självfallet glad över att hon har ett jobb
som hon oxå trivs jättebra med!

Jag har massor att fixa här hemma jag med så tiden
kommer flyga iväg!
Var inne en sväng på en sida som jag var mycket på
förut! Ser att det är som vanligt där! Bråk och intriger...
Falskhet och makt!

En speciel person som härskar och styr...
Driver många efter sin vilja och lag!

Själv är jag på väg att lämna falskhetens näste!
Men det finns "Riktiga vänner där med"  Som jag verkligen
Älskar av hela min själ , men jag orkar absolut inte med
alla intriger som är där!

Hittade idag ett citat från bibeln som jag tillägnar denna person:

Upp. 18:4-5. "Och jag hörde en annan röst från himlen säga: 'Gå ut från henne, mitt folk, så att ni inte tar del i hennes synder och drabbas av hennes plågor. Ty hennes synder har nått upp till himlen, och Gud har kommit ihåg hennes brott'

En dag kommer hon inse sin egen falskhet och förstå!
Nog om det!

Hoppas att ni alla får en underbar helg!
Jag tänker ha det och jag tänker ta hand
om min hustru på bästa sätt efter hon
har jobbat , och givetvis annars med.

Varför förändra ett givande koncept som
verkligen fungerar kanon...

Ps. har jag sagt att jag älskar min Fru .Ds


Hasta la vista "where ever you are" 

Tillägnar dagens låt till min "HJÄLTINNA"



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0