Ännu mer Sol och kneppigt dyra byxor!?

Idag vaknade vi med Ännu mer sol och värme..
Det blev frulle på ballen under parasoll...

Tänk er Norrland i slutet av April och det
är 17 grader varmt kl:10:00??
Vart är väderet på väg?



Behöver jag säga att kaffet smakade kanon gott och tillhörande
smoothie med!

Min kärlek började göra sig iordning för att gå till jobbet!
Hon har ju hel helg denna veckan, märklig känsla men bra!

Så vad skulle jag fixa med idag? Jo jag gick ut en sväng på
stan, tycker om att vara ute när solen strålar och värmen
var nu över 20 grader här uppe! Otroligt!

Jag kom iväg och hade bara på mig Jeans och kort ärmad skjorta..
Värmen blåste skönt...

Det märktes på Rådhustorget där det aldrig är mäniskor en Söndag..
Nu var det mycket folk som bara satt och åt glass i solen.



Gick in en sväng på en flera våningars galleria som ligger här
mitt i Centrum....
Flanerade runt och tittade i skyltfönster(Vilket jag gillar och popsan avskyr)
Såg i ett fönster något som fick mig att tappa hakan...
SOMMARENS MODE????



Man ska köpa söndriga Jeans för 600:- för att vara inne!!
ÄR DET KLOKT??
Ja jag är nog trög för jag fattar inget!

Jaja vad gör det om hundra år, men förvånad var jag allt!
Återvände hem för att fixa med maten...
Kärleken slutar ju snart och då ska ju middagen vara klar!
(vi har börjat med att den som är hemma fixar maten numera)

Idag blir det Hederlig Pasta bolognese...
Resultatet ser ni här nedan...



Helt otrolig metod vi kör nu, Det funkar faktiskt...
Jag har sedan i Måndags tappat ca 3.3 kilo och
minskat 3 cm kring magen...

Det bästa är att jag är mätt och orkar inte ätta allt det som jag bör...
Nu blir det softisch i soffan med min kära...

På tal om mailet i bloggen igår så fick jag ett svar idag av en "RIKTIG"
vän på den sidan! Det blev videmerat att det var som jag misstänkte!
Tack underbara Du för att är den du är...

Till den personen som pratar skit kan jag bara säga att storleken
på en mans organ kan ju oxå bero på storleken på den personens
organ dit han för den!!Då kan mannens upplevas som liten!!*ASG*





Hasta la vista "where ever yoy are"

Dagens låt tillägnar jag mitt eget liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0